🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کاش می شد درد دل با حضرت مهتاب کرد

(ثبت: 267028) دی 24, 1402 

 

کاش می شد درد دل با حضرت مهتاب کرد
مستقیماً گفتگو با نور عالمتاب کرد

وامدار حضرت خورشید خواهم شد اگر
عشقبازی را درین ویرانه می شد باب کرد

تا بماند یاد گلهای بهشتی جاودان
عکسشان را در دل تاریخ باید قاب کرد

کی گلستان می شود دنیا که با عطر نشاط
فکر آرامش برای لاله ی بی تاب کرد

جای باران قرص خواب آور اگر نازل شود
جنگجویان جهان را می شود در خواب کرد

کاش می شد با سلاح گرم جای تیر خشم
گل به سوی صلح جویان جهان پرتاب کرد

 

#مهدی_سیدحسینی
#sheroshirini055
۲۳ / ۱۰ / ۱۴۰۲

نقد دوستان گرامی را با جان و دل خریداریم🌻🌻

 

 

نظرها 12 
  1. سلام و درود

    کاش می شد
    و به گمانم بشود

  2. درود بر شما استاد
    بسیار زیباست
    مهرتان ماندگار💐💐💐

    • درود جناب گیوه چیان
      سپاس از حضور گرمتون
      زنده باشید به مهر 🌹🌹

  3. فریبا نوری

    دی 24, 1402

    جای باران قرص خواب آور اگر نازل شود
    جنگجویان جهان را می شود در خواب کرد

    درودها زیبا انسانی و دوست داشتنی ست شعرتان. نظریه ای هست که پس از عصر تکنولوژی به عصر معنا می رسیم. اگر تا آن زمان بشر خود را نابود نکرده و موجود باشد بیت پایانی شما محقق خواهد شد.

    با درود بیکران

    • درود خانم نوری
      سپاس از حضور گرمتون
      ان شاءالله رخ دهد و آیندگان ایام خوشی را داشته باشند . از ما که گذشت 🌹🌹

  4. معین حجت

    دی 24, 1402

    درود جناب سید حسینی …
    بسیار عالی سروده اید …
    چند روز پیش با همین قافیه و ردیف من نیز غزلی سرودم که عمری باشد در سایت به اشتراک خواهم گذاشت …
    👏👏👏💐💐💐

    • درود و عرض ادب و احترام استاد حجت
      سپاسگزارم
      در واقع بیت آخر که چند ساله گفتم مرا وادار کرد تا به غزلی کامل تبدیل کنم و این توفیق اکنون حاصل شد🌹🌹

  5. جناب سید حسینی ارجمند
    احسنت به این قلم زرنگار
    بسیار زیبا سروده اید
    👏👏🌹👏👏🌹👏👏🌹💐

    • سپاس خانم خیاط پیشه
      ممنون از نگاه زیباتون
      زنده باشید به مهر 🌹🌹

  6. علی معصومی

    دی 28, 1402

    کاش می شد کوچه کوچه راه را می رفتی و
    کاش می شد بر در هر خانه دق الباب کرد
    ♤♤♤
    درودها بر جناب خسینی عزیز
    🌹🌿🌹🌿🌹

    • درود جناب معصومی
      سپاس از حضور گرمتون و بداهه قشنگتون🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا