🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کاش می شد…

(ثبت: 268233) اسفند 18, 1402 

 

کاش می شد به عقب برگردم
به همان جا، که دامانِ تو بود
قتلِگاهِ دردم
کاش می شد بروم باز به آن دنیایی
که به اندازه ی آغوشِ تو بود
و به آرامشِ یک لالایی…
تو برایم قصّه ها می گفتی
از دیاری که در آن
غصّه ها را، می سپردند به باد
و هوایش دائم
بویِ مطبوعِ خدا را می داد
با پلیدی انگار
همه بودند غریب
نه در آن زشتی بود
و نه نیرنگ و فریب…
دلِ من لَک زده است
بگُذارم سر به دامانِ تو یکبارِ دگر
این جهان نیست شبیهِ جایی
که تو گفتی “مادر”…

 

حمید گیوه چیان

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. معین حجت

    اسفند 18, 1402

    درود حمید آقای عزیز 👏🌺🌺🌺

    • حمید گیوه چیان

      اسفند 18, 1402

      درود بر جناب حجت نازنین
      ارادت بسیار استاد
      سپاس از مهر حضورتان❤️❤️❤️🙏🙏🙏💐💐💐

  2. برهان جاوید

    اسفند 18, 1402

    درود بر شما و این اثر زیبا و پر احساس
    قالب نیمایی یکی از ویژگی های شاخصی که دارد انتقال احساس درونی و دغدغه های شخصی شاعر است که به طرز عجیبی در این قالب خوب می نشیند و در صورت استفاده فنی و درست از ان به طرز عجیبی خواننده اثر را تحث تاثیر می گذارد که شما هم با ان ضربه پایانی در شعرتان به خوبی از عهده ان بر امده اید
    🌺🌺🌺👏👏👏❤️❤️❤️

    • حمید گیوه چیان

      اسفند 18, 1402

      درود بر جناب جاوید عزیز
      حضور گرم و سبزت مایه ی دلگرمی است عزیز دل. واقعا از اینکه وقت میگذاری و دلنوشته هایم را میخوانی صمیمانه از شما سپاسگزارم.
      مهرتان ماندگار بزرگوار🙏🙏🙏🙏❤️❤️❤️❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا