🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کتاب

(ثبت: 270807) تیر 13, 1403 

 

در گلدان،
بذرِ کتاب کاشتم،
غنچه داده‌ست!

 

#لیلا_طیبی (صحرا)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 13, 1403

    سلام‌ لیلای مهربان و‌گرامی
    این غنجه ها دیدنی ست

    در پناه خدا 🌹

  2. امیر راهین

    تیر 13, 1403

    درود بانو صحرا شعرتان زیبا و غافل کننده بود
    روییدن غنچه در کتاب
    بنظرم تصویری بکر وعالی است

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا