🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کجاست؟

(ثبت: 224353) فروردین 8, 1399 

 

دشت بارانی چشمان مرا آب کجاست
خاطر دلشده ای را سخن خواب کجاست

نکته ی صبر و قرار از من آواره مپرس
دل طوفانی بی تاب مرا تاب کجاست

می زنم چنگ به تار دل بی تاب خودم
دل کجا تار کجا چوبه مضراب کجاست

شب و روز از پی سیمای گلی میگردم
آفتابی دگر و جلوه ی مهتاب کجاست

کوچه در کوچه پریشان شده اولاد بشر
کس ندانست لب تشنه و سیراب کجاست

بخدا هر چه که دارم به کسی می بخشم
که نشانی دهد آن گوهر نایاب کجاست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    فروردین 8, 1399

    درودتان❤️🙏

  2. سلام و سپاس بزرگوار ……..بهره بردم🌹🌹🌹🌹

  3. حامی شریبی

    فروردین 8, 1399

    کوچه در کوچه پریشان شده اولاد بشر
    کس ندانست لب تشنه و سیراب کجاست

    ___________________

    در چشم مترسک
    مجال پریدن
    هیچ پرنده ای نیست
    وقتی
    باد
    در تجلی ساحرانه ی
    خود
    وقاحت آمیز
    باغ را
    به ویرانه میکشد
    آنگونه
    که
    چشم حریصانه ی
    خواب را
    مرگ
    با تبسم سردی
    در خود فرو میبرد

    حامی شریبی

    درود بر استاد مهر آفرین قلم
    جناب معصومی نازنین
    درپناه
    خدای این روزا
    🌹🌹🌹

  4. ولی اله بایبوردی

    فروردین 8, 1399

    سلام

    استاد معصومی ارجمند

    سلیس و روان

    دستمریزاد

    تقدیمی : 🌈

    گوهری گم لا ، کنی پیدا ، دلا
    همچو نوری سایه ای در بین ما

    بین مایی می کند او زندگی
    چشم ها بیند هم او را درک لا

    ولی اله بایبوردی

    08 / 01 / 1398

    🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

  5. محمد ترکمان(پژواره)

    فروردین 8, 1399

    …من هم
    نمی دانم استاد

    هر کجای این زمین بی وجود
    میروم، او می شود مانند دود!

    پ………………..

  6. فرزانه سربندی

    فروردین 8, 1399

    سلاموعرض ادب …….

    غزل بسیار زیبا ودل نشین دست مریزاد 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  7. مینا یارعلی زاده

    فروردین 8, 1399

    درودتان استاد👏👏👏
    🌷🌷🌷🌹🌷🌷🌷

  8. حسن مصطفایی دهنوی

    فروردین 8, 1399

    درود ها استاد
    بسیار زیبا سروده اید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا