🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کدامین عشق را گاهی بیانی

(ثبت: 221723) اسفند 13, 1398 

 

چو قویی گر شناور ، رویِ دریا
درون بحری میان امواج پیدا

کنم یادی ز رؤیا زندگانی
پری دریای زیبا را تماشا

همان زیبا رخانی جنبِ ساحل
چو ماهی ها شنایی وه چه زیبا

کدامین عشق را گاهی بیانی
عیان آرامشی را گر چه تنها

به تنها عشق اویی ما نگاهی
تجلّی از دری دیوار جانا

صدف را گوهری باشد ثمین دُر
دهن معشوق ، لؤلؤ وه چه لالا

به لؤلؤ ، وه چه لالا از دهن یار
شنو پندی ولی ، آگاه ، ما را

ولی اله بایبوردی

08 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. علی معصومی

    اسفند 13, 1398

    🌿🌺🌸🌺🌸🌺🌸🌺🌸🍃

    • ولی اله بایبوردی

      اسفند 13, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب معصومی اندیشه نگار

      سپاس از مهر حضورتان

      پایدار باشید

      🌸🌸🌷🌸🌸🍃💐🍃🌈

  2. حامی شریبی

    اسفند 14, 1398

    درودتان باد
    گرامی
    💐💐💐

    • ولی اله بایبوردی

      اسفند 14, 1398

      سلام

      استاد ارجمند جناب شریبی عزیز

      سپاس از مهر حضورتان

      در پناه ایزد منان

      🌸🌸🌸🌿🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا