🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کرم خانه ارباب

(ثبت: 214332) شهریور 13, 1398 

کرم خانه ارباب
شاعر رسول چهارمحالی(ساقی)
—————————-
این کرم خانه ارباب عجب حس غریبی دارد
نوکر و روضه و گریه عجب حال عجیبی دارد
هر شب و روز دلم کرب و بلا می خواهد
بوی سیب از حرم آ وای حبیبی دارد
مادرش فاطمه با حال بکا روضه به لب
گریه کن مرحم درد است شفا نزد طبیبی دارد
با سلامی به لب خشک و به رگ های ورید
باز زینب به لبش آ یۂ ام یجیبی دارد
این کرم خانه ارباب شفا خانه دوست
هر کسی آ مده امید به احوال شکیبی دارد
دختری آ مده و سینی و یک سر دارد
یک سر غرقه به خون شیب الخضیبی دارد
هر شب جمعه حسین ذکر لب پیر و جوان
حال و احوال حرم با شهدا حس غریبی دارد
————————-،،–
شاعر و مداح اهل بیت کربلایی رسول چهارمحالی(ساقی عطشان)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مينا امينی

    شهریور 13, 1398

    درودها بزرگوار
    ماناباشیدو موفق
    💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا