🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کسی به نام تو

(ثبت: 4074) اردیبهشت 27, 1396 

در من

کسی تمام ” تو” را

فریاد می زند،

تمام من

پر از انعکاس توست،

در بیکران من

“کسی به نام تو”

عشق را

فریاد می زند…

دنیا.ت(ماهک)-96/02/26

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):