🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کسی در فکر مرگ غنچه ها نیست

(ثبت: 258873) اردیبهشت 6, 1402 
کسی در فکر مرگ غنچه ها نیست

 

کسی در فکر مرگ غنچه ها نیست
کسی با روح باران آشنا نیست

در این نفرین سرای نفرت آباد
کسی با مهربانی همصدا نیست
_
ابوالقاسم کریمی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مهدی سیدحسینی

    اردیبهشت 6, 1402

    درود بر شما
    🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 6, 1402

    کسی در فکر مرگ غنچه ها نیست
    کسی با روح باران آشنا نیست

    در این نفرین سرای نفرت آباد
    کسی با مهربانی همصدا نیست

    سلام و درود

    عالی ست
    هنوز روزهای خوبی ست
    اگر فقر فکری و اقتصادی ادامه داشته باشد بدتر از این ها هم را خواهیم دید.

    بسیار زیبا و عالی این درد بزرگ اخلاقی _ فرهنگی را بیان فرموده اید.

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌👌👌🌹🌱

  3. پروانه آجورلو

    اردیبهشت 6, 1402

    درود
    زیباست🌺👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا