🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کسی که حاصل عمرش سیاهه

(ثبت: 258916) اردیبهشت 13, 1402 
کسی که حاصل عمرش سیاهه

کسی که حاصل عمرش سیاهه
گذشته حال و فردایش تباهه

نکن راه ریا را منطق خود
که این آغاز هر عیب و گناهه
_
ابوالقاسم کریمی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 13, 1402

    سلام

    قابل توجه ریاکاران سالوس
    .

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. عظیمه ایرانپور

    اردیبهشت 13, 1402

    درود بر شما
    زیباست
    قلمتان سبز🌺

  3. طلعت خیاط پیشه

    اردیبهشت 13, 1402

    درود بر شما
    زیبا و آموزنده سروده اید
    در پناه خداشادکام باشید
    👏🌺👏👏🌺🌿🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا