🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کسی که منطقش در اشتباهه

(ثبت: 258941) اردیبهشت 25, 1402 
کسی که منطقش در اشتباهه

کسی که منطقش در اشتباهه
بدان در زیر رگبار گناهه

غبار روی برگ سرخ تاریخ
نشان از نهضتی بی تکیه گاهه
_
ابوالقاسم کریمی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا