🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کشته شد گل

(ثبت: 253286) آذر 8, 1401 

 

کشته شد گل‌‌؛ صدا نیامد از آب

رفته انگار شاخسار به خواب

در هوای مُذاب دشت گلاب

بی کسی ها به هم چه می پیچند!

 

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 8, 1401

    سلام و درود

    خلاصه ما را مرید سروش هایت کردی
    عالی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌿

    • سلام و درود و عرض ادب و ارادت،
      باعث افتخار است.
      شما مرید ما هستید بزرگوار

      🌿🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌿

  2. جواد مهدی پور

    آذر 8, 1401

    سلام و احترام محضرتان جناب استاد رضاپور عزیز

    به قول حضرت استاد طارق گرامی

    ما هم لذت می بریم از سروش های قشنگتان

    عالی ست

    با مضامین رفیع می سرایید

    سر بلند باشید به مهر

    💐🌿🙏👏👏👏👏🌹❤️

    • سلام و درود و سپاس تان جناب استاد مهدی پور گرانقدر

      رفیع، بزرگواری شماست.
      پیروز و بهروز باشید در پناه خدا

      ❤️💐🌿🙏🌷🌷🌷🌷🌹❤️

  3. حسین شیرکوند

    آذر 9, 1401

    🌺🏵🌺🏵🌺🏵🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا