🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کشتی دل

(ثبت: 5283) دی 15, 1396 

دل به مَثل چو کشتی،افتاده در تلاطم

مغزم پر از هیاهو،در حول این تجسم

آشوب در تب عشق،تبدیل آن به رویا

حظ می برم از این عشق،در قالب توهم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. حسن گائینی

    دی 21, 1396

    حظ می برم از این عشق در قالب توهم

    عالی بود ، آفرین باد و سپاس

    • درودتان ارجمند

      سپاسگزارم،برقرار باشید به عشق

  2. درود بر شما 

    قالب توهم خوب اومدید 

    • درود فراوان بر شما

      سپاسمندم،زنده باشید به مهر

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا