🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کلاه

(ثبت: 220609) دی 18, 1398 

 

دنیا عوض شده، کسی رویش براه نیست
عاشق شدن‌ هم، بعد از این جز اشتباه نیست

صد   بار  ناز   چشم‌ هایی   را  کشیده ام
یک‌ دفعه در این برکه‌، تصویری ز ماه نیست

این  شب نخوابِ هر  شب  بیدار او دگر
درمان درد سینه‌اش، در اشک و آه نیست

بر آنچه ای دل بر سرت زیبا نشانده اند
دلخوش نگردی، بر سرت غیر از کلاه نیست

بازار   دل کُشی   شده، این  عشق   لعنتی
در فکر هر  کسی بدان غیر از  گناه نیست

نقاش  دنیای   منی،  ای  عشق رنگی ام!!
افسوس بخت خفته‌ی من، جز سیاه نیست

#علی_سلطانی_نژاد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. علی معصومی

    دی 18, 1398

    🌺🌸🌸🌷🌸

  2. 🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا