🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کلبه‌ی عشق

(ثبت: 254767) دی 19, 1401 
کلبه‌ی عشق

 

می‌رود یک ابد و قصه‌ی ما می‌ماند!
من، تو، یک کلبه‌ی چوبی، و خدا می‌ماند!

زندگی قصه‌ی دلبستن‌ و ماندن‌ها بود
آخرش عشق فقط عشق به جا می‌ماند!

 

◽شاعر: سیامک عشقعلی