🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کنجی نشسته همچو کسانی در انتظار

(ثبت: 216461) آبان 18, 1398 
کنجی نشسته همچو کسانی در انتظار

قلبت تَرَک چو جلوه اناری نه بسته ای
مَستی چرا نخورده چنان مست گشته ای

گاهی نگاه می کنمش دور دست را
چون غنچه ای نگاه فرو چشم بسته ای

مُستی کنی ز روز چه اسرار آشکار
بُغضی گلوی پاره کنی گر چه خسته ای

ای دلبر حیات ، حیاتی نشد مرا
مرداب زیست را چه کنم بخت خفته ای

کنجی نشسته همچو کسانی در انتظار
صبری کنم نگاه چو هر یک نشسته ای

هر چند مضطرب نگرانی چه بی قرار
سنگی زنی به شیشه دل گر شکسته ای

با خنده تلخ کذب درون گشت آشکار
والی کنم چه کار درون جامعه بسته ای

ولی اله بایبوردی

26 / 07 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سپیده طالبی

    آبان 18, 1398

    زیباست گرامی
    درودها تقدیمتان
    شادو پاینده باشید🌺

    • ولی اله بایبوردی

      آبان 19, 1398

      سلام

      سرکار خانم طالبی

      ممنون از نگاه ارزشمندتان

      شادکام باشید

      🍃💐🍃

  2. مهتاب ایزدسرشت

    آبان 18, 1398

    زیبابود وخواندنی
    ممنونم از سرزدن هایتان
    سپاس استاد🌿

    • ولی اله بایبوردی

      آبان 19, 1398

      سلام

      سرکار خانم ایزد سرشت

      سپاس از همراهی تان

      در پناه حق

      🌈🌈🌸🌺🌸🌈🌈

  3. طارق خراسانی

    آبان 18, 1398

    قلبت تَرَک چو جلوه اناری نه بسته ای
    مَستی چرا نخورده چنان مست گشته ای

    عالی ست

    درودتان حضرت بایبوردی عزیز

    در پناه خدا🌿❤️👏👏👏👏🙏❤️🌿

    • ولی اله بایبوردی

      آبان 19, 1398

      سلام

      استاد ارجمند

      ممنون از نگاه ارزشمندتان

      در پناه حق

      🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

  4. مينا امينی

    آبان 18, 1398

    ” هر چند مضطرب نگرانی چه بی قرار
    سنگی زنی به شیشه دل گر شکسته ای ”

    زیباست

    قلمتان همواره سبز
    خوشحالم که میخوانمتان
    مانا باشید به مهر💐🙏

    • ولی اله بایبوردی

      آبان 19, 1398

      سلام

      سرکار خانم امینی

      سپاس از از همراهی تان

      پاینده باشید و سرفراز

      🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا