🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کنده

(ثبت: 248683) تیر 1, 1401 

 

به خیالم بنشین،
مانند مرغی زیبا!

این درخت،
بی پرنده‌ی یادت
کُنده‌ای بیش نیست.

#لیلا_طیبی (رها)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    تیر 1, 1401

    سلام آغاز فصل زیبای تابستان و بلندترین روز سال مبارک باد
    سوالی از محضر دوستان می پرسم
    چرا در وصف تابستان شعر چندان گفته نمی شود و ظاهرا از آمدنش خوشحال نمیشوند و تبریک نمی گویند؟

  2. طارق خراسانی

    تیر 1, 1401

    سلام

    عااالی ست
    بند اول با دوم چه ارتباط خوبی دارند
    آفرین

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏👌❤️🌿

  3. زیباست💐

  4. 🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا