🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کندوی واژه ی بوسه

(ثبت: 6073) خرداد 9, 1397 

«تصمیم داشتم که تو را یک غزل کنم»[1]
گاهی به دل نهاده و گاهی بغل کنم

کندوی واژه ی بوسه  به دست و آن
از تو  شبی رسد که لبالب عسل کنم؟

در کوچه باغِ ما بنهی پا اگر به ناز
نازت به جان کشیده، قُرُق آن محل کنم

منهای تو، یقین عددی ریز می شوم
با تو که عشق، بر همه ضرب المثل کنم

چشمت بود به جذر دو ابرو ، معادلات
هم بر توان بوسه رسد بنده حل کنم

ارشادیان اگر بروند از محل ما
دل را قرارِ زلزله ای پر گسـل کنم

18خرداد 92
[1] مصرع از غلامرضا ظریفی

 

 

 

نظرها 13 
  1. علی رفیعی

    خرداد 10, 1397

    سلام و عرض ادب استاد طارق عزیز

    بسیار زیبا و دلنشین

    موفق و پیروز باشید

    • طارق خراسانی

      خرداد 10, 1397

      سلام و درود 

      سپاس از حضور گرمتان

      در پناه خدا

  2. مه ناز نصیرپور

    خرداد 10, 1397

    درود استاد بسیار عالی بود و دل انگیز دست مریزاد

    • طارق خراسانی

      خرداد 10, 1397

      سلام و درود 

      سپاس، از حضور پر مهرتان 

      در پناه خدا 

  3. موسی عباسی مقدم

    خرداد 10, 1397

    درود بزرگوار زیبا بود

    • طارق خراسانی

      خرداد 10, 1397

      سلام و درود 

      سپاس از حضور گرم و پر مهرتان 

      در پناه خدا

  4. رضا زمانیان قوژدی

    خرداد 10, 1397

    سلام و درود استاد طارق جان 

    شیوا و دلنشین مثل همیشه.

    مانا باشید.یاعلی

    • طارق خراسانی

      خرداد 11, 1397

      سلام و درود بر عزیز جانم 

      جناب زمانیان گرانمهر

      سپاس از حضور بسیار گرمتان 

      در پناه خدا 

  5. فاطمه اکرمی

    خرداد 11, 1397

    سلام. و درود مهربان استاد غزل سرا

    زیبا نگاریتان  همیشگی 

    روزگارتان سبز

    قلمتان رقصان

    و همیشه خندان باشید

    خدایش استاد داداشم این نوشته های من خندان نکنه ادمو.   نه.  نه. خدایش چی خندان کنه شاد باشیدو برقرار 

    ببخشید .ادبی .خواهرکوچیکتونو

    دروغ میگم ببین یک بار دیگه .ارزومو بخونید ببینید جی نوشتم براتون

    • طارق خراسانی

      خرداد 12, 1397

      سلام بر خواهر عزیزم 

      فاطمه جان مهربانم‌

      میدانم که خیلی خیلی مهربونید

      میدونم غم هایت بسیار ولی دوست داری همه شاد باشند .

      به بودنت نیاز داریم و  افتخار همه ی ما هستید 

      در پناه خدا 

  6. سحر جهانی

    خرداد 12, 1397

    ســــــــــلام و درود براستادطارق عــــــــزیز

    غزلی به غایت پر احساس و دلنشین

    می آمــــــــوزم در محضـــــرتان 

    شادوپیـــــــروز باشید.

    • طارق خراسانی

      خرداد 12, 1397

      سلام‌و درود بر سحر خانم عزیز

      سپاس از حضور گرمتان 

      در پناه خدا 

  7. سمانه تیموریان

    خرداد 18, 1397

    عرض ارادت

    چقدر زیبا و دلنشین بود غزلتان

    همیشه سبز باشید و غزل بسرایید 

    در پناه حق 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا