🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ” کوتاهه هایِ آشنا “

(ثبت: 267907) اسفند 2, 1402 
” کوتاهه هایِ آشنا “

 

تفسیر نگاهم
سبز است
تو اگر مرا …
زرد دیده ای !
******************
با خودم نجوا
که میکنم
به بند می آید
نفس های ِ
دفترم
*******************
هر چقدر هم …
زندگی زیباست
باز شب …
سودای تنهائی
به سر دارد !
******************
بار ها
من شمرده ام
بی آنکه بدانم
دستان ِ تو
صادق نیست !
*************************
به سنگ واژه ها
دست ِتُهمت
مــَـکش
هیچ کتابی
در این فرصت
پای بند نیست !
***************
تکیه بر خاک که زدی …
چه فرق می کند
آسمان طعنه ی ِمهتاب میزند …
یا دستاویز نگاهش
همچنان ,
خورشید است !
******************
مبتلا که شدی
فرض کن تو را …
مجنون بخوانند
عاقبت ,
لیلی باز
همان لیلی است !
**************
به هر سایه ای
ریشه بزن
جز به شب !
که همچنان …
دشنه ی ِ تزویر ش…
نقش می کشد !
**********************
دل به نقشی داده ام
که حاصل از …
پیچش رنگ هاست
فارغ از
هرچه مرا قاب گرفت !
****************************

 

 

 

نظرها
  1. مهدی سیدحسینی

    اسفند 2, 1402

    درود جناب محسنی
    🌹🌹

  2. حمید گیوه چیان

    اسفند 2, 1402

    درود بر جناب محسنی عزیز و درودها بر قلم توانمندتان
    بسیار عالی بود.
    سپاس از به اشتراک گذاری اشعار زیبایتان
    شاد و سلامت باشید💐💐💐👏👏👏

  3. شیدا شهبازی

    اسفند 3, 1402

    سلام و درودبسیار زیباست
    لذت بردم کوتاه و نغز 🌸

  4. درود و احترام شاعر گرانقدر
    بسیار زیبا وتحسین بر انگیز
    یکی از دیگری زیباتر
    مبتلا که شدی
    فرض کن تو را …
    مجنون بخوانند
    عاقبت ,
    لیلی باز
    همان لیلی است !
    *************
    احمد محسنی اصل
    🌺🌸🌺🌸🌺🌸

  5. طلعت خیاط پیشه

    اسفند 3, 1402

    جناب محسنی ارجمند
    درود بر شما و این قلم زرنگار
    👏🌺👏🌸👏💐🍃

  6. تفسیر نگاهم
    سبز است
    تو اگر مرا …
    زرد دیده ای !

    درود جناب محسنی نازنین
    لب مریزاد
    کوتاه های زیبایی را خواندم

    👌👌👌🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا