🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کودکِ کار … (۲)

(ثبت: 6773) مهر 9, 1397 
کودکِ کار … (۲)

« به نام خدا »

 

یک « کودکِ کار » در شبی سرد ؛

با جسمِ نَحیف و چهره ای زرد ؛

ها… کرد و نوشت ؛ رویِ شیشه ؛

« نفرین به ؛ مُرَفَهانِ ، بی درد » .

 

« مهران اسدپور »

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):