🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کولاک شده

(ثبت: 6129) خرداد 20, 1397 

کولاک شده

به غیرت ابر و آسمان و باد برخورده 

باز با احساس کدام معصومی بازی میکنی؟!

الهام خوش منظر

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (6):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 21, 1397

    سلام و درود 

    فریادی برای بیداری خودکامگان

    در پناه خدا 

  2. مه ناز نصیرپور

    خرداد 22, 1397

    درود بر شما

    عالی بود

  3. علی رفیعی

    خرداد 22, 1397

    سلام و درودتان باد

    موفق و پیروز باشید

    • آزادمهر غریبی

      خرداد 23, 1397

      درودها خدمت شما دوست گرامی عذرخواهی میکنم دیر جواب دادم درگیر بودم شرمنده

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا