🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فریاد بی حاصل

(ثبت: 6145) خرداد 23, 1397 

من شكوه دل مجروح با صاحب دل كنم
شمع رسوا نيم،گريه در همه محفل كنم

بلبل نالان شوم،ديوانه و  مجنون شوم
به گوش غم نديده هافرياد بيحاصل كنم

روزم رسانم به شب ودل را برم سوي تب و
عشق رقيبان خويش، اسير اب و گل كنم

با  چشمك  ستاره ها،با خنده ديوانه ها
چشم مستانه را،غرق موج هر ساحل كنم

در فراق سرو سحر، ز ناله هاي دل بي خبر
نزد هر غم نديده اي،فرياد بي حاصل كنم

یلدا بیابانی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا