🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار آزادمهر غریبی

به سیبی سرخ آدم دلبری کرد

به نام عشق او پیغمبری کرد

دوبیتی

خوانش: 327

سپاس: 5

تعداد نظر: 1

تعداد نقد: 1

كاش مى دانستى

صدا زدن ت

بحر طویل

خوانش: 204

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

تعداد نقد: 1

آزادمهر غریبی

قصه

آزادمهر غریبی 27 خرداد 1397

عکس ها راپاره کردن نامه دورانداختن

لشکری ازاشک بایدتا براین غم تاختن

خوانش: 184

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

تعداد نقد: 1

من شكوه دل مجروح با صاحب دل كنم

شمع رسوا نيم،گريه در همه محفل كنم

خوانش: 211

سپاس: 1

کولاک شده

به غیرت ابر و آسمان و باد برخورده 

بحر طویل

خوانش: 163

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

امشب جایی می روم که دردهایم

رو به قبله باشد

بحر طویل

خوانش: 188

سپاس: 2

تعداد نظر: 3