🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کوه

(ثبت: 1301) اردیبهشت 3, 1395 

از کودکی در کوله بارش ابر دارد 

پیشانی این کوه مهر صبر دارد

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 4, 1395

  2. نگار حسن زاده

    اردیبهشت 4, 1395

    سلام نازنین من

    بسیار زیبا بود

    مرحبا

  3. زهره خسروی

    اردیبهشت 4, 1395

    سلام

    بیان درد …

    عالی سروده اید آن هم در یک بیت

  4. اردیبهشت 6, 1395

    درود 

    قافیه ی این تک بیت کجاست؟

    • عفت نظری

      اردیبهشت 7, 1395

      سلام استاد ممنون از بس که عجله داشتم قافیه هر دو را صبر گذاشتم

      از کودکی در کوله بارش ابر دارد

      پیشانی این کوه مهر صبر دارد 

      اصلش اینه و یک بیت از غزل مثنوی چند سال پیشه 

      بازهم ممنون 

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا