🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کوچه خیال

(ثبت: 3559) اسفند 15, 1395 
کوچه خیال

گویا گم کرده ای
راه خانه ات را
مدام درکوچه ی 
خیال من راه میروی       

به ترکی

ائله بیل ائتیربسن
ائووین یولون
هئی منیم خیا لمین
کوچه سینده یئریرسن

به مازنی

خال کن شی راه ره 
   گم هاکردی
هی می خیالی 
کوچه دله راه شونی

زهرانادری

شعرپریسکه