🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کوچه دل

(ثبت: 5322) دی 22, 1396 
کوچه دل

Mahak:
بیا 
کمی صدایت را
در حنجره ام 
بریز،
خسته ام از
سکوت عشق.
بیا
بغل کن 
تنهایی ام را
بی تو
هرشب
سر میزند
به کوچه های دلم
 باران…

دنیا.ت(ماهک)
۹۶/۱۰/۱۵