🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 کوچ عشق

(ثبت: 5411) بهمن 9, 1396 

کوچ عشق

پیغام یاربودکه آمدبه کربلا

ازکعبه کوچ کردبه صحرای نینوا

آنجاطواف خانه واحرام واحترام

اینجاخدای خانه ودیدارآشنا

آنجاکه سنگها به شیاطین حواله بود

اینجانشانه رفت به سوی امام ما

چون دیداین درخت که اسلام نام اوست

باخون گوسفندوشترنیست پابه جا

آنروزتشنه بودبه خون خدا بلی

خون خداروان به رگ مرد باخدا

آیا اگرکه اصل امانت نبود بود

چیزی به نام دین محمد به ذهن ها

آیااگرنبود فدای دین نبود

دین خدافدای هوسهای اشقیا ؟

هشیاربودمردعمل بودو معرفت

عشق حسین دادشرافت به بینوا

ارادتمند علی حشمتی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا