🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گذر عمر…

(ثبت: 232535) مهر 23, 1399 
گذر عمر…

 

تا به کِی حرفِ رنج و غم بزنیم؟
از مصیبت، چقدر… دم بزنیم؟!
عمرمان مثلِ باد در گذر است؛
«جامِمان را بیـا به هم بزنیم.»

مهران اسدپور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):