🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گرداب شهاب

(ثبت: 3716) فروردین 3, 1396 
گرداب شهاب

ما همان  مست و خرابیم  ، دوایی بفرست

نقش  ِحک گشته  بر آبیم  دوایی بفرست

با  خیال  ِ تو   در  ِ هر  غزلی  خیمه  زدیم

شعله ور   رنگ  ِ  شرابیم   دوایی بفرست

گُر زدی  در دل ِ ما   با عطشی  مانده بجا

ما کویری  و   مذابیم   ،   دوایی   بفرست

کولی شهر  ِجنون  ِ دل ِ  ما  بی تاب است

بی تو  در  رنج  و عذابیم   دوایی بفرست

راز  ِ ما  پرده ی  پندار   و   تعقل  بدرید

وای از این  غائله خوابیم  دوایی بفرست

درد و  درمان ِ تو  خواهیم خدایا   مددی

ما  بگرداب  ِ شهابیم  ،   دوایی  بفرست

رنگ ِ احساس  ِطلایی  زده ای  بردلِ ما

گرم   ِآفتاب   ِ شبابیم   دوایی  بفرست

طلعت خیاط پیشه

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مسعود رستمزاد

    فروردین 3, 1396

    درود

    احسنت

  2. طارق خراسانی

    فروردین 4, 1396

    سلام و درود

    غزل زیبایی ست

    دلمریزاد

    در پناه خدا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا