🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گره ها

(ثبت: 3664) اسفند 26, 1395 
گره ها

تا آمدنت زمین زمان می گیرد
می گردد و رو به آسمان می گیرد

برگرد و گره های خزان را وا کن
با هر نفست بهار جان می گیرد

عفت نظری

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    اسفند 28, 1395

    درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا