🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گرگها و میش

(ثبت: 259617) خرداد 1, 1402 

گرگها و میش

در میان گرگها هستم چو میش
خسته ام از دست دنیا دست خویش

زخمها بر پیکرم افکنده اند
گشته دل از زخم آنها ریش ریش

مثل زالو خون من را میمکند
بر تنم چسبیده اند همچون سریش

سالها صبر و تحمل کرده ام
رنجها دیدم ز آنها کم و بیش

همچو عقربهای زیر فرشها
میزنند بر جسم من بسیار نیش

گرچه سربازی میان بازی ام
من در این بازی شده ام مات و کیش

صبر من سر میرسد روزی و من
میکشم بنیان آنها را به خیش

 

سروده اصغراسلامی مُشکنانی

ایمیل:www.asghareslamimoshkenani@yahoo

.com

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 1, 1402

    احسنت زیبا سروده اید
    💐💐💐💐🌿🍃

  2. محمدعلی رضاپور

    خرداد 1, 1402

    سلام و درود
    احسنت
    شعر خوبی است و با قدری ویرایش در وزن، بهتر هم می شود.
    موفق باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا