🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گرگ عاشق

(ثبت: 233880) آذر 5, 1399 
گرگ عاشق

 

گرگم ولی به غمزه ای گشتم اسیر عشق

باید زِ ریشه بر کنم دندان خویش را

✍حسن نبی جندقی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    آذر 5, 1399

    سلام

    مفرد زیبایی ست
    عشق که چه نمی کند؟

    در پناه خدا

    🌹

    • حسن نبی

      آذر 5, 1399

      درود جناب طارق خراسانی

      پاینده باشید💞

  2. درودها

    کوتاه واما گویا و خوش حس

    “سلاخی می گریست

    به قناری کوچکی

    دل باخته بود”

    “الف.بامداد”

    💐💐💐💐💐

    • حسن نبی

      آذر 6, 1399

      درود و عرض ادب 💐💐

      سپاس از حضورتان🙏🏼🙏🏼

  3. مهناز نصیرپور

    آذر 24, 1399

    درود بر شما بسیار زیبا🌹🌷🌸

    • حسن نبی

      آذر 29, 1399

      درودتان ، ممنونم🙏🏼🙏🏼

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا