🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گریز از آدمی هر جا چو بینی دام ها پهنی

(ثبت: 222008) اسفند 29, 1398 

 

به یاد آور دمی مجنون برون از شهر صحرایی
رها از گلشنی جانا چو لاله دشت پیمایی

گریز از آدمی هر جا چو بینی دام ها پهنی
به عشقی صید عاشق را همان معشوق هر جایی

ولی اله بایبوردی

15 / 11 / 1398

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اسفند 29, 1398

    سلام
    نوروزتان پیروز
    در پناه خدا 🍃❤️🍃

    • ولی اله بایبوردی

      اسفند 29, 1398

      سلام

      مهر آفرین استاد

      هر روزتان نوروز

      نوروزتان پیروز

      تقدیمی : 🌸

      روی زیبا ، هر زمان زیبا نما
      ماه من ای مهر من زیبا بیا

      همچو فروردین بهاری دیدنی
      منتظر آن لحظه دیداری تو را

      ولی اله بایبوردی

      29 / 12 / 1398

      🌸🌸🌷💐💐🌿🌺🌺🍃

  2. علی معصومی

    اسفند 29, 1398

    .درود بر شما
    جناب بایبوردینازنین
    آفرین بر شما

    پشت هر پنجره آوای بهار است بیا
    نغمه قمری و گلبانگ هزار است بیا

    ترانه هایت بهاری
    اندیشه ات سبز

    لطف خدا با شما باد
    🌿🌺🌿🌺🌿🌺🌿

    • ولی اله بایبوردی

      اسفند 29, 1398

      سلام

      استاد اندیشه نگار بهاری

      عیدتان مبارک باد

      تقدیمی : 🌸

      لحظه را با او بمان ،دور از بهار
      یاد فروردین کنی چشم انتظار

      نوعروسان روز را ، یاد آوری
      حال را یادی به حوّل حال یار

      ولی اله بایبوردی

      29 / 12 / 1398

      🍃🍃🍃🌿💐🌿🍃🍃🍃

  3. حسن مصطفایی دهنوی

    اسفند 29, 1398

    درود ها استاد
    بسیار زیبا سروده اید
    پاینده باشید
    نوروزتان پیروز و مبارک

    • ولی اله بایبوردی

      فروردین 1, 1399

      سلام

      سپاس از همراهی تان

      هر روزتان نو روز

      نو روزتان پیروز

      ممنون

      🌸🌸🌸

  4. حسین قالیباف (تابان)

    فروردین 1, 1399

    درود فراوان استاد

    با تبریک سال نو خدمت شما

    زیبا سروده اید

    پایدار باشید 🌹🌹🌹

    • ولی اله بایبوردی

      فروردین 1, 1399

      سلام

      سپاس از دیدگاه …

      تبریک سال نو برای شما کاربر عزیز

      تقدیمی : 💐

      در تمامی حال هر جا ای نکو
      لحظه نو ، روزی برایت ، آرزو

      با طبیعت باش با طبعی روان
      یاد آور عشق ، با فرخنده رو

      ولی اله بایبوردی

      01 / 01 / 1399

      🍃🍃🌿💐🌿🍃🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا