🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گریه رفیق بغض که نیست

(ثبت: 241190) مرداد 23, 1400 

 

چگونه از دلتنگی بنفشه بگویم
به آسمان که مادر باران ست
خواب عمو نوروز کوتاه شد امسال
و بهار کفش هایش را لنگه به لنگه پوشید

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    مرداد 23, 1400

    سلام

    متفاوت و زیبا

    در پنله خدا 🌿❤️❤️❤️❤️🌿

    • مهدی محمدی

      مرداد 26, 1400

      سلام، سپاسگزارم استاد خراسانی عزیز
      دلتان بهاری 🌺

  2. علی معصومی

    مرداد 23, 1400

    درود ها بر شما
    🍃🌺🍃🌺🍃🌺🍃

    • مهدی محمدی

      مرداد 26, 1400

      درودها استاد معصومی عزیز
      سپاسگزارم
      دلتان دریایی و قلمتان ماندگار 🌺

  3. کبری محمدی

    مرداد 23, 1400

    🌿سلام بر مولایم، ابا عبدالله🌿

    سلام
    مثل همیشه عالی
    لحظه های تان بهاری
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    • مهدی محمدی

      مرداد 26, 1400

      سلام
      سپاسگزارم
      نگاهتان آسمانی و دلتان دریایی 🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا