🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گریه

(ثبت: 3860) فروردین 27, 1396 
گریه

دورکعت گریه کردم تا سپیده

 دل من از همه کس دل بریده

 همه رازو نیازم در دل شب

 خدارا این دل دیوانه دیده

قفس

 قفس خالی شده امشب قناری رفته ازدستم

 عزاداردل شوریده ودیوانه ام هستم

 شدم مرثیه خوان او قراری را ندارم من

 درِاین خانه دل را چرا اینگونه من بستم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):