🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گر تحمّل دردها را ریشه ای

(ثبت: 220812) بهمن 7, 1398 

 

در اسارت دخمه هایی شیشه ای
گر تحمّل دردها را ریشه ای

قوم و خویشی را خودی را کن تو یاد
مرگ فرهادی کنی با تیشه ای

ولی اله بایبوردی

16 / 08 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. مينا امينی

    بهمن 7, 1398

    “قوم و خویشی را خودی را کن تو یاد”

    مانا باشید آقای بایبوردی
    ممنونم از اشتراک گذاری
    شعرهایی با موضوع های مختلف
    👏👏👏
    💐

    • سلام

      سرکار خانم امینی

      ممنون از همراهی تان

      سپاس

      🌷🌷🌺🌷🌷

  2. علی معصومی

    بهمن 7, 1398

    👏👏👏👏👏💐🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا