🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گر چه ابزاری به ید هر آدمی

(ثبت: 220198) بهمن 3, 1398 

 

خوب دانی در جهانی زندگی
گر رعیّت زاده ، آقا ، بندگی

در برابر ظالمان مظلوم را
رؤیتی هر جا زمین شرمندگی

فرق لا هر دوره ای باشد دلا
زیر پا له عدل جانب مردگی

گر چه ابزاری به ید هر آدمی
عدل حرفی عادلی را خندگی

بس کنی والی ولایت دار عشق
خلق را هادی به دور از بردگی

ولی اله بایبوردی

14 / 08 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نظرها
  1. سپیده طالبی

    بهمن 8, 1398

    درودها استاد گرامی
    سپاس برای این سروده بزرگوار🌺

    • سلام

      سرکار خانم طالبی

      سپاس از دیدگاه با ارزشمندتان

      ممنون

      🌸🌸🌸🍃🌷🍃🌸🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا