🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گر چه داری آه هایی سوزناک

(ثبت: 219362) دی 6, 1398 

 

گر چه گشتی خسته ، ماندی انتظار
مضطرب احوال گشتی بی قرار

بسته بابی روی خود دیدی دلا
باب بازی بسته دیدی غمگسار

اشک و آهی را نهان کردی عجب
سرخ رویی را نمایان مهر وار

گر چه داری آه هایی سوزناک
سوزناکی آه داری همچو نار

همچو آن یک توده ابری آسمان
گوشه ای ماندی سکوتی اختیار

التماسی گر ز این دیگر کسان
چاره ای لا گر گریزی از غبار

جای آرامی طلب دوری ز خلق
با هم اویی دوست داری اُنس یار

دوست داری با هم اویی والیا
ایمنی یابی که با اویی کنار

ولی اله بایبوردی

22 / 09 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. سلام بر حضرت بایبوردی عزیز

    گاهی اوقات خال دلمک را در اشعار زیبای تان نی جویم.

    ذر پناه خدا 🌿🙏👏👏👏👏👏🙏🌿

    • سلام

      استاد ارجمند جناب خراسانی گرانمهر

      دیدگاه زیبایتان زیباست استاد

      سپاس

      در پناه ایزد دوست

      🌸🌸🌸🌺🌸🌸🌸

  2. علی معصومی

    دی 6, 1398

    درود و ارادت
    جناب استاد بایبوردی نازنین
    🌷🌺🌺🌺
    🌿🌿🌿🌿

    • سلام

      استاد معصومی ارجمند

      سپاس از حضور پر از مهرتان

      ممنون

      🌺🌺🌷🌺🌺

  3. درود بر شما استاد
    🌹🌹🌹🌹🌹

    • سلام

      سرکار خانم یارعلی زاده

      سپاس از همراهی تان

      🌺🌺🌷🌺🌷🌸🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا