🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گر چه پیدا ، گاه پنهان در حجاب

(ثبت: 221366) بهمن 15, 1398 

 

روز را بینی که پنهان ماهتاب
طول شب را ، با غروبی آفتاب

عاشقی معشوق چون آن مهر و ماه
گر چه پیدا ، گاه پنهان در حجاب

ولی اله بایبوردی

01 / 11 / 1398

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. علی معصومی

    بهمن 15, 1398

    درود و عرض ارادت جناب استاد
    🌿🌺🌸🌸🌸

    • ولی اله بایبوردی

      بهمن 15, 1398

      سلام

      استاد معصومی ارجمند

      سپاس از همراهی تان

      شادکام باشید

      🌿🌿🌷🌸🌷🌿🌿

  2. مينا امينی

    بهمن 15, 1398

    درودها آقای بایبوردی

    خوشحالم ازینکه اشعار شما رو می خونم

    ممنونم از اشتراک گذاری
    ماا باشید به مهر💐

    • ولی اله بایبوردی

      بهمن 15, 1398

      سلام

      سرکار خانم امینی

      ممنون از همراهی تان

      سپاس

      پایدار باشید

      🍃💐🍃

  3. درود ها
    بسیار زیبا و دلنشین سروده اید
    سربلند باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا