🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گفتی…

(ثبت: 7131) آبان 27, 1397 

گفتی:بسوز ؛ آتش دل، اعتبار توست

در انتهای راه زمستان، بهار توست

 

گفتم : اگرچه خشک شده شاخه های من

سبزست ریشه های دلم، تا کنار توست

 

من را چه غم از این که به دریا نمیرسم

وقتی که موج های تنش بی قرار توست

 

آرامش سکوت تو اعجاز زندگی ست

امشب تمام دلهره هایم شکار توست

 

چشم زلال آینه در خود تو را ندید

شاید نگاه آینه ها از تبار تو ست

 

دستم ببین چه ساده رسیده به دست ماه

بی بال و پر پریدن من،یادگار توست

 

شاعر برای از تو سرودن توان نداشت

فهمید هر کلام غزل وامدار توست

 

عظیمه ایرانپور

 

نظرها 16 
  1. Z .M

    آبان 27, 1397

    درود عظیمه بانوی عزیز

    مثل همیشه زیبا و عاااالی

    دستمریزاد

    در پناه حق

    • عظیمه ایرانپور

      آبان 29, 1397

      سلام زهراجان

      ممنونم از لطفت

      و محبتی که دریغ نمی کنی

  2. شکیبا درخشانی

    آبان 27, 1397

    درود بر عظیمه جان عزیزم

    شعر بسیار زیبایی سرودی شیوا و دلنشین

    لذت بردم از خواندنش 

    عاشقانه هایت ماندگار 

    • عظیمه ایرانپور

      آبان 29, 1397

      سلام شکیباجان

      ممنونم از نگاه گرمت

      که مهربون می تابه

  3. درود  بر شماودستمریزاد   

  4. اکبر رشنو

    آبان 27, 1397

    درود ها

    و

    دستمریزاد

    چونان همیشه عالی و ارزنده

    و پر مغز و معنا

    و

    • عظیمه ایرانپور

      آبان 29, 1397

      سلام و عرض ادب

      سپاس از لطف و شاگردنوازی تان

      سبز باشید و سربلند

  5. استاد بانوی عزیز 

    سرکارخانم ایرانپور

    درودها برشما

    غزلی  درغایت زیبایی از شما خواندم

    آفرین و مرحبا

    • عظیمه ایرانپور

      آبان 29, 1397

      سلام گرامی

      سپاس از همراهی و

      حضور سبزتان

      مفتخرم به شاگردی اساتید

  6. موسی عباسی مقدم

    آبان 28, 1397

    درود بزرگوار بسیار زیبا بود

  7. علی رفیعی

    آبان 28, 1397

    سلام و درود شاعر گرامی بانو ایرانپور ارجمند

    سروده بسیار زیبایی قلم زده اید چون همیشه

    دستمریزاد

    موفق و پیروز باشید 

    در پناه خدا

    • عظیمه ایرانپور

      آبان 29, 1397

      سلام و عرض ادب

      سپاس از همراهی و حضور سبزتون

      زنده باشید در پناه خدا

  8. درود بانو

    دلنشین و خیال انگیز سرودید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا