🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گلایه

(ثبت: 233217) آبان 15, 1399 

 

وقف هرکس کرده ام این قلب صاحب مرده را
با خیانت در امانت بی قرارم می کند

(گرم) با هرکس شدم با (مرگ) او دادم جواب
پاسخ معکوس او بی اعتبارم می کند

بی تفاوت می شوم در پاسخش من هم به آن
اشک تمساحی که روزی بر مزارم می کند

حسن نبی جندقی(تنها)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. رسول رشیدی راد

    آبان 15, 1399

    🌹🌹🌹🌹🌹💐💐💐💐

  2. جواد مهدی پور

    آبان 15, 1399

    درود بر شما جناب نبی گرامی

    زیبا ست

    زنده باشید به مهر

    💐💐💐

    • حسن نبی

      آبان 15, 1399

      درودها استاد مهدی پور🌺

      ممنون از لطف جناب عالی🙏🏼

  3. مازیار نژادیان

    آبان 19, 1399

    بسیار زیباست👏👏👏👏👏👏👏

    • حسن نبی

      آبان 19, 1399

      ممنون از لطف شما 🙏🏼🌺🌺🙏🏼

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا