🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گلدان

(ثبت: 1225) فروردین 25, 1395 
گلدان

*گلدان*

از “چِکْ چِکِ “باران دوباره پا شده گلدان
گُلْ عطسه کرد و گفت که:سرما شده گلدان

دیگر نباید گوشه ی این پنجره باشیم
هر ریشه ام در قلب پاکت جا شده گلدان

گلدان نگاهش را به سمت پنجره چرخاند
غرقند کشتی های او دریا شده گلدان

در وا شد و بر گونه اش یک قطره باران زد
از دیدنت این کور هم بینا شده گلدان

در کوچه ها دنبال گلدان گِلی گشته

گمگشته اش پیدا شده پیدا شده گلدان

از پشت شیشه می نویسد دوستت دارم

باران نمی داند عروسِ ما شده گلدان

عفت نظری

نظرها
  1. حسن بن یباره

    فروردین 26, 1395

    درود بر شما

  2. سحر جهانی

    فروردین 26, 1395

    سلام خانم نظری 

    زیباست 

    یاحق 

  3. مينا امينی

    فروردین 26, 1395

  4. نگار حسن زاده

    فروردین 26, 1395

    سلام ابجی نازنینم

    احسنت به قلم هنرمندت

    بسیار زیبا بود

    مرحبا آبجی خوب خودم

  5. طارق خراسانی

    فروردین 26, 1395

    از پشت شیشه می نویسد دوستت دارم

    باران نمی داند عروسِ ما شده گلدان

    سلام خانم نظری

    مانند همیشه فاخر و زیباست

    در پناه خدا  

  6. حمیدرضا نادری

    فروردین 26, 1395

    سلام موفق باشی

  7. زهره خسروی

    فروردین 27, 1395

    درود بانو

    دستمریزاد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا