🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گلنارها

(ثبت: 6414) مرداد 18, 1397 

در همانجایی که عشق آمد سراغم بارها

بوسه می چینند مردم از لب گلنارها

بر لب هر شهروندی غنچه های بوسه است

نیست غیر از لفظ خوب عشق در اخبارها

از فراوانی قند واز فراوانی عشق

نیست نیش زهر در زیر زبان مارها

شهر از مردم جواز عافیت را می خرد

خیر وخوبی روزو شب می ریزد از سمسارها

دست در دستان هم از کوچه ها رد می شوند

دسته های میش ها ودسته ی کفتارها

هیچ از شعر وشعور و ارزش ما کم نشد

هرچه با ماها بدی کردند لا کردارها

این سیاه اندیشه ها تهدید هاشان بیخود است

بلبلان ترسی ندارند از گروه سارها

موسی عباسی مقدم

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):