🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گلهای رسوبی

(ثبت: 6221) تیر 9, 1397 

بی شما ای ماه پشت درب چوبی مانده ام

توی کوچه در مسیر پایکوبی مانده ام

از بلندی های بی تو سخت می ترسم ولی

چون کبوتر روی بام برف روبی مانده ام

صبح با یاد زیاد ترشرویی های تو

خلق من بد شد ولی در قید خوبی مانده ام

باسفر کردن به گیلان ساحل زیبای رشت

تو شمالی شدنگاهت من جنوبی مانده ام

زیر پایم سفت اما مانده ام در باتلاق

بر سرم پارا بکوبی یا نکوبی مانده ام

تو اگر قلاب دستت را نیندازی به آب

مثل ماهی زیر گلهای رسوبی مانده ام