🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گل تنها شده در مُشت طوفان

(ثبت: 258804) اردیبهشت 4, 1402 
گل تنها شده در مُشت طوفان

 

گل تنها شده در مُشت طوفان
اسیر قلب بی احساس انسان

به روی شانه زخمی فردا
نشسته منطق خون ریز نادان
_
ابوالقاسم کریمی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 4, 1402

    سلام

    آفرین

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا