🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گل نرگس هوا ابریست بی تو

(ثبت: 3980) اردیبهشت 15, 1396 

 

گل نرگس هوا ابریست بی تو

هوای باغ ما ابریست بی تو

کجایی که جهان پر ازغباره

دل آیینه ها ابریست بی تو

 ***

گل نرگس نه آبادِه دل مُو

نه از نادیدنِت شادِه دل مُو

به آهنگ نی اش هرروز و شو بین

نوای «داد و بیدادِه» دل مُو

 ***

گل نرگس تویی دردونه ی دل

نگاهی کن به این ویرونه ی دل

همای رحمتی سی کل عالم

بیو پا را بنه بر شونه ی دل

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    اردیبهشت 16, 1396

    درود بر شما

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا