🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گل های جان گرفته

(ثبت: 259727) اردیبهشت 25, 1402 

 

روزی آید که گلهای پرپر جان بگیرد
از رویش علف ها دیگر پایان بگیرد

زنده شود دوباره از دشت های پرگل
باران ببارد اینجا، رنگ بهاران بگیرد

رخسار باغبان هم در آسمان نمایان
با زنده بودن او، جشن یاران بگیرد

ابرهای تیره رفته که هیچگاه نیایند
جای سیاهی ابر ، آبی آسمان بگیرد

گردد چو هدیه ای از آزادی و شهامت
تا چهره های مردم شکل خندان بگیرد

انبوهی از ستاره حلقه زدند در شب
تا جشن های مرگ فصل زمستان بگیرد

گرچه شبیه رویا، آینده میدهد رخ
گر دستها بخواهند دور ایران بگیرد

سروده ای از : ادریس علی زاده

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. اردیبهشت 25, 1402

    به امید آن روز بزرگ و باشکوه…🙏
    درودتان ای بزرگ‌مرد شعر و شعور🌷

    • ادریس علیزاده

      اردیبهشت 26, 1402

      درود بیکران مرا پذیرا باش که به وسعت مهر شما ، عشق می ورزم به درک تان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا