🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گل پژمرده

(ثبت: 5875) اردیبهشت 1, 1397 
گل پژمرده

گلی ، در مسجد زیبایی رویید
کسی زیبایی گل را نفهمید
او پژمرده شد اما مردنش را
خدا دید و خدا دید و خدا دید

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. علیرضا حکیم

    اردیبهشت 1, 1397

    گلی در مسجدی یک روز رویید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا