🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گمشده

(ثبت: 237502) فروردین 7, 1400 

 

جمعه ها
به تلاوت آیه های دلتنگی
می گذرد
روز هاست
میان دلهره ها
گم شده ام
و دلم عجیب برای خودم تنگ است…

#شیدا_شهبازی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. اکبر رشنو

    فروردین 7, 1400

    درودها

    و
    شعر جز سخن صمیمانه ی دل نیست
    که گوشه ای از
    اندوه وغم را بیان می کند
    و
    این شعر همان می کرد که باید
    در غمگنی لحنی که نشان احسن بر سرایش می زد
    بر این سهولت و صمیمیت

    🌺🌺🌺🌸🌸🌸🌸🍃🍃🍃🍃

  2. شیدا شهبازی

    فروردین 7, 1400

    سلام و احترام
    ممنون از حسن توجه شما استاد گرامی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا