🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گم‌کرده ام

(ثبت: 239798) خرداد 22, 1400 

‍ ‍ ‍ گم کرده ام !!! ………………………..غزل

مرغان خوش خوان چمن، من آشیان گم کرده ام
در گیر و دار زندگی ، نام و نشان گم کرده ام

چون بلبلی افسرده ام ، از هجر گل پژمرده ام
خوناب دل را خورده ام، من گل ستان گم کرده ام

شد قبله ام محراب او ، در سینه دل بی تاب او
ساز من و مضراب او ، شیرین زبان گم کرده ام

تنها دمی با ما نشست ، مفتون زیبا روی مست
برده قرارم را ز دست ، آرام جان گم کرده ام

آن زهره ی شیطان من ، زد آتشی بر جان من
پروین و ماه خویش را ، در آسمان گم کرده ام

زهد من و چشمان او ، صید من و مژگان او
قلب من و پیکان او ، ابرو کمان گم کرده ام

بی دین و بی ایمان شدم ، آواره از سامان شدم
در قعر دریای جنون ، درر گران گم کرده ام

من ( عارفی) درمانده ام ، عشق نگاری مانده ام
در ژرفنای خویشتن ، جان جهان گم کرده ام

شاعر : عباس انصاری(عارف)

اجرا…#بهار_🎤
@baargrizann
☘🌼☘

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. نسرین حسینی

    خرداد 22, 1400

    بسیار زیبا وخوش آهنگ استاد انصاری گرامی

    درودهابرشما قلمتون ماندگار 🌺🍃🌺🍃

  2. درود بر استاد عارف عزیز و بزرگوار

    بسیار زیبا

    یاد غزلی از خود افتادم

    باغبانم من ولی گو یک گلی گم کرده ام

    در جهااان آفرینش من علی گم کرده ام

    در پناه خدا

    🌺🌺🌺🌺🌺🌺

  3. سعید فلاحی

    خرداد 25, 1400

    درود بی پایان استاد انصاری

    👏👏👏👏👏👏👏👏🌹🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا