🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گنبد

(ثبت: 235504) دی 27, 1399 

 

گفتی نمیخواهم ولی انگار حق ست

این زندگی را چون که گنبد تیره سق ست

چیزی نگو شاید بفهمد گوش معمار

اینجا دهان خشتی دیوار لق ست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا